Monday 12 March 2012

calendarku...

salam..macam ni lah calendar saya...pelik juga..tapi jangan gelak tau....                                                               JANUARY:What?!! say it Hariz,what?!! - Lisa Surihani..                                                                                 FEBRUARY:Get out my side,women!! - Lisa Surihani.                                                                                          MARCH:Izzah,kekasih gelap yu tu??!!-Lisa Surihani.                                                                                       APRIL:Hafiz!!!Plak!!- Hafiz & ayahnya.(kena tampar)                                                                                                                   MAY:Saya pun nak beri jam tangan saya untuk hantaran-Maya Karin.                                                                   JUNE:Izzah tak pernah curang dengan kamu!!-Pak Dolah.                                                                               JULY:Aku tak nak Sufiah gila MEROYAN!!-Suami Datuk Sufiah.                                                                            AUGUST:Ini balasan yg kauberi kat aku?-Aaron Aziz                                                                                              SEPTEMBER:x ada nama lain ke???Dolly ke Polly ke Sally ke???-Aaron Aziz                                               OCTOBER:Redha' itu ikhlas,pasrah itu menyerah-Lisa Surihani.                                                                       NOVEMBER:Ombak dan batulah yang menjadi saksi antara percintaan kita.-Maya Karin.                                DECEMBER:Aku akan cuba sedaya-upaya aku untuk melupakan kau untuk selama-lamanya!!-Lisa Surihani.                                                                                                                                                           Ayat-ayat yang terdapat di bahagian bawah setiap bulan ialah dari petikan cerita"OMBAK RINDU" dan lagu "AWAN NANO"(segelintir).                                                                                                                   SEKIAN,TERIMA KASIH.

No comments:

Post a Comment